Uslovi korišćenja

Član 1

Ovim pravilnikom o Opštim Uslovima korišćenja usluga web prodavnice bravocomfort.rs definisana su osnovna pravila čijim će poštovanjem od strane bravocomfort prodavnice (u daljem tekstu: Prodavac) i krajnjeg korisnika prodavnice (u daljem tekstu: Kupac) biti obezbeđeno uspešno okončanje prodajnih transakcija putem web prodavnice.


Član 2

Nepoštovanje ovde definisanih pravila može prouzrokovati neizvršenje platne transakcije ili neuspelu porudžbinu. Pravilnikom su precizirane i posledice koje u slučaju neizvršenja transakcije ili neuspele porudžbine snose Prodavac i Kupac.


Član 3

Prodavac zadržava pravo promene uslova korišćenja zavisno od promene u ponudi svojih usluga i(li) važeće zakonske regulative. Kupac je u obavezi da pre svake kupovine proveri informacije vezane za uslove poslovanja.


Član 4

Sva naručena roba putem web prodavnice Prodavca obavezujuća je za Kupca i Prodavca istovremeno i ne može biti otkazana ili izmenjena bez prethodnog dogovora obeju strana.


Član 5

Kupac se obavezuje da će tokom naručivanja robe preko web prodavnice Prodavca pratiti sledeće korake:


korak 1 – izbor proizvoda

korak 2 – izbor količine

korak 3 – prijava i(li) upisivanje ličnih podataka

korak 4 – pregled svih podataka, kontrola, prihvatanje Opštih uslova i porudžbina

korak 5 – Pokretanje kartičnog plaćanja

korak 6 – preuzimanje digitalnog proizvoda koji stiže na navedeni email iz porudžbine


Član 6

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).


Član 7

PDV je uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.


Član 8

Period obrade porudžbine je najčešće 1-3 radnih dana. Za sve porudžbine kreirane petkom i vikendom, isporuku možete da očekujete u roku od 3 do 5dana.Usled nepredviđenih situacija kao što su vanredne situacije I zastoji u partnerskim kurirskim službama može doći do isporuke duže od 5 dana.


Član 9

Prodavac ne može preuzeti odgovornost za bilo kakve nepredviđene troškove nastale zbog kašnjenja u dostavi i preuzimanju naručene robe od strane Kupca. Ukoliko Kupac navede pogrešne lične podatke ili e-mail adresu u procesu kupovine, Prodavac ne može snositi odgovornost za probleme u dostavljanju ili preuzimanju naručene robe.


Član 10

Sve eventualne reklamacije biće rešavane u skladu sa Pravilnikom o rešavanju reklamacionih zahteva. Za sve sporove između Prodavca i Kupca koji ne mogu biti rešeni sporazumno i u duhu dobre poslovne saradnje nadležan je sud u Novom Sadu.


Član 11

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu Zevs Digital je u obavezi da povraćaj vrši na račun Kupca.


Član 12

U ime Zevs Digital prodavnice obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo

zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni bravocomfort prodavnice (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.


Osnovni podaci:

Naziv: Đorđe Banjai PR Zevs Digital
Adresa: Jug Bogdana 29a, 23000, Zrenjanin, Srbija

Pib: 112387084
Matični broj: 66069389