Uslovi korišćenja
Član 1
Ovim pravilnikom o Opštim Uslovima korišćenja usluga web prodavnice bravocomfort.rs definisana su osnovna pravila čijim će poštovanjem od strane bravocomfort prodavnice (u daljem tekstu: Prodavac) i krajnjeg korisnika prodavnice (u daljem tekstu: Kupac) biti obezbeđeno uspešno okončanje prodajnih transakcija putem web prodavnice.
Član 2
Nepoštovanje ovde definisanih pravila može prouzrokovati neizvršenje platne transakcije ili neuspelu porudžbinu. Pravilnikom su precizirane i posledice koje u slučaju neizvršenja transakcije ili neuspele porudžbine snose Prodavac i Kupac.
Član 3
Prodavac zadržava pravo promene uslova korišćenja zavisno od promene u ponudi svojih usluga i(li) važeće zakonske regulative. Kupac je u obavezi da pre svake kupovine proveri informacije vezane za uslove poslovanja.
Član 4
Sva naručena roba putem web prodavnice Prodavca obavezujuća je za Kupca i Prodavca istovremeno i ne može biti otkazana ili izmenjena bez prethodnog dogovora obeju strana.
Član 5
Kupac se obavezuje da će tokom naručivanja robe preko web prodavnice Prodavca pratiti sledeće korake:
korak 1 – izbor proizvoda
korak 2 – izbor količine
korak 3 – prijava i(li) upisivanje ličnih podataka
korak 4 – pregled svih podataka, kontrola, prihvatanje Opštih uslova i porudžbina
korak 5 – Pokretanje kartičnog plaćanja
korak 6 – preuzimanje digitalnog proizvoda koji stiže na navedeni email iz porudžbine
Član 6
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).
Član 7
PDV je uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.
Član 8
Period obrade porudžbine je najčešće 1-3 radnih dana. Za sve porudžbine kreirane petkom i vikendom, isporuku možete da očekujete u roku od 3 do 5dana.Usled nepredviđenih situacija kao što su vanredne situacije I zastoji u partnerskim kurirskim službama može doći do isporuke duže od 5 dana.
Član 9
Prodavac ne može preuzeti odgovornost za bilo kakve nepredviđene troškove nastale zbog kašnjenja u dostavi i preuzimanju naručene robe od strane Kupca. Ukoliko Kupac navede pogrešne lične podatke ili e-mail adresu u procesu kupovine, Prodavac ne može snositi odgovornost za probleme u dostavljanju ili preuzimanju naručene robe.
Član 10
Sve eventualne reklamacije biće rešavane u skladu sa Pravilnikom o rešavanju reklamacionih zahteva. Za sve sporove između Prodavca i Kupca koji ne mogu biti rešeni sporazumno i u duhu dobre poslovne saradnje nadležan je sud u Novom Sadu.
Član 11
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu Zevs Digital je u obavezi da povraćaj vrši na račun Kupca.
Član 12
U ime Zevs Digital prodavnice obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo
zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni bravocomfort prodavnice (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Osnovni podaci:
Naziv: Đorđe Banjai PR Zevs Digital
Adresa: Jug Bogdana 29a, 23000, Zrenjanin, Srbija
Pib: 112387084
Matični broj: 66069389